Στη Θρακη συμβαινουν
καθημερινα παραδοξοτητες,πολιτικες,κοινωνικες,εθνικες,θρησκευτικες.Συμβαινουν
δε σε τοσο συχνη βαση,ωστε για τους κατοικους της περιοχης αυτης θεωρουνται
γεγονοτα «φυσικα» και «συνηθη».Για τους υπολοιπους κατοικους της ιδιας
χωρας,αυτα τα γεγονοτα δεν σημαινουν τιπτ,διοτι,απλως δεν τα γνωριζουν!
Βρισκομαστε σε εποχη
κατα την οποια μπορουμε ανα πασα στιγμη,με τα τεχνολογικα και αλλα μεσα που διαθετουμε,να γνωριζουμε τι
συμβαινει στο αλλο ημισφαιριο της γης, ακομη και σε αλλους πλανητες,δεν
γνωριζουμε ομως τι συμβαινει σε ενα
γεωγραφικο διαμερισμα της χωρας μας.....
Αναφερομαστε σε
γεγονοτα πιεσης που φτανουν μεχρι και τον εκβιασμο,σε βαρος των πολιτων,να μην
μαθαινουν στα παιδια τους την ελληνικη γλωσσα,να μην τα στελνουν στο σχολειο
οπου διδασκει συγκεκριμενη ελληνιδα δασκαλα να επιβαλλεται ο παρανομος συμφωνα
με την συνθηκη της Λωζαννης χαραχτηρισμος του Τουρκου σε καθε μουσουλμανο της
περιοχης να εκβιαζονται στην βαση της θρησκευτικης πιστης τους για να
χειραγωγουνται σε ολα τα επιπεδα,να παρακολουθουνται στενα,να λειτουργουν ολοι
οι μηχανισμοι φανατισμου εις βαρος των χριστιανων συμπολιτων τους.Που οφειλεται
αραγε αυτη η ελλειψη ενημερωσης?Και που αποσκοπει?Και ποιοι θεσμοι την
επιβαλλουν?
ΜΙΑ
ΤΡΙΗΜΕΡΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ
Η ιδιαιτεροτητα της
Θρακης μπορει να περιγραφει με μια λεξη μειονοτητα.Το θεμα ομως δυστυχως,δεν
ειναι τοσο απλο.Το ουσιαστικο ζητημα
ειναι ποια συνθεση εχει αυτη η
μειονοτητα.
Και γιατι ειναι
αυτο ουσιαστικο ζητημα?Διοτι η μειονοτητα της Θρακης αποτελει το πεδιο μεσω
του οποιου ασκειται μια υπογεια κατα
πολλους αυθαιρετη και παρανομη πολιτικη απο το τουρκικο κρατος,στο εσωτερικο
του ελληνικου κρατους.
Το ουσιαστικο ζητημα
εγκειται στο οτι η Τουρκια προσπαθει να οικειοποιηθει τη μειονοτητα στο συνολο
της,ωστε μεσω αυτης να ασκησει υποθετιθεμενα δικαιωματα της.Φυσικα, ολη αυτη η
κινηση δεν μπορει να βρει κανενα ερεισμα, σε καμια ιστορικη πραγματικοτητα και
σε καμια διεθνη η διμερη συμβαση.
Οταν μιλαμε για
μειονοτητα στην Θρακη, μιλαμε κατα βαση για μουσουλμανικη μειονοτητα,η συνθεση
της οποιας ειναι τριπλη: κατα ενα μερος αποτελειται απο Τουρκογενεις,κατα αλλο
μερος απο Πομακους και κατα ενα τριτο μερος απο Αθιγγανους (Ρωμα).
Αυτην ακριβως την
τριπλη συνθεση της μειονοτητας δεν σεβεται το τουρκικο κρατος και οι φορεις του
στην Θρακη,οι οποιοι προσπαθουν να ισοπεδωσουν την φυλετικη προελευση και τα
χαραχτηριστικα των Ελληνων μουσουλμανων που ζουν στην Θρακη,παρουσιαζοντας τα
συλληβδην ολα ως «τουρκικα».
Παραλληλα μιλουν για
την «μητερα πατριδα» Τουρκια των μουσουλμανων της Θρακης,η οποια ειναι παντα
κοντα τους,ενω ταυτοχρονα οικειοποιειται
τα ηθη,τα εθιμα και τις παραδοσεις
τους χορους,τις μουσικες,τις γιορτες,ολων γενικως των Μουσουλμανων της
περιοχης,προς εντονοτατη δυσαρεσκεια των τελευταιων....
ΠΟΜΑΚΟΙ ΚΑΙ ΡΩΜΑ!
Ποιοι ειναι ομως
πραγματικα οι Πομακοι και οι Ρωμα και
ποσο σχετιζονται φυλετικα με τους
Τουρκους?(Ας σημειωθει οτι αν αποκαλεσεις καποιον Πομακο της Θρακης Τουρκο,το
θεωρει υψιστη προσβολη).
Οι Πομακοι λοιπον
ειναι αυτοχθονες Θρακιωτες που διεμεναν παντα στα ορεινα της Ροδοπης,καταγονται δε απο τους
αρχαιους Αγριανες (επροκειτο για πολεμικο λαο),στους οποιους αναφερεται ο
Ηροδοτος,ο Θουκυδιδης,ο Πολυβιος και ο
Στραβων(υπαρχει σχετικη αναφορα και στο αρθρο του δικηγορου Δ.Καραχαλιου στον
ιστοτοπο του Αντιβαρου,με τιτλο « Η Μουσουλμανικη μειονοτητα της Θρακης και η
στρατηγικη χρησιμοποιηση της απο την Τουρκια».
Οι Πομακοι
εξισλαμισθηκαν κατα την περιοδο της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας.Πολυ διαφωτιστικο
πανω στο θεμα αυτο ειναι ενα αρθρο καταθεση εμπειριας,του πρωην υπουργου
Μακεδονιας Θρακης Νικολαου Μαρτη/Συμφωνα
με αυτο,κατα την διαρκεια της υπουργειας του,ο καθηγητης της
Πολυτεχνικης σχολης του Πανεπιστημιου Θεσσαλονικης κ.Νικος Μουτσοπουλος του ζητησε να
χρηματοδοτησει ανασκαφες σε χωρια στα οποια κατοικουν Πομακοι,οπως και
εγινε,απο το προγραμμα των Παραμεθοριων περιοχων.
Οταν εκανε την
ανασκαφη βρεθηκε χριστιανικη εκκλησια,οι Πομακοι που χρησιμοποιησε για την
ανασκαφη του ειπαν: «Χριστιανοι δεν εζησαν εδω»Τους απαντησε....»Εσεις ησαστε
οι χριστιανοι και σας εκαναν μουσουλμανους» Οι χριστιανικες ριζες τους
αποδεικνυονται και απο το οτι σταυρωνουν το ψωμι τους,κανουν βασιλοπιτα την
Πρωτοχρονια,ενω πιστευουν στην Παναγια,συχνοτατο δε ονομα τους ειναι το Ηλιας! Τα
γεγονοτα σχετικα με το βιαιο εξισλαμισμο
των Πομακων αναφερει η Αιμιλια Λαδοπουλου απο βουλγαρικες πηγες και απο τον
Τσεχο γλωσσολογο και ιστορικο Leopard Geiltler (εφημεριδα Εστια 10/2/20120).
Οσον αφορα τωρα
τους αθιγγανους αυτοι εγκατασταθηκαν στην Θρακη μεταξυ του 10ου-11ου μχ αιωνα.Για
την προσελευση τους υπαρχουν κυριως δυο εκδοχες η μια υποστηριζει οτι προερχονται απο την Ινδια,απο
οπου εφυγαν διαδοχικα, προς το Ιραν,και απο κει,μεσω της Αρμενιας και του
Καυκασου ηρθαν στην Ελλαδα.....
Συμφωνα με αλλη
εκδοχη,προερχονται απο τους Μελχισεδεκιτες (λατρεις του Μελχισεδεχ,βασιλια της
παλαιας διαθηκης τον οποιο θεωρουσαν ανωτερο και απο τον Χριστο) της Φρυγιας
και της Λυκαονιας,οι οποιοι εξισλαμισθηκαν επισης κατα την Οθωμανικη περιοδο.
Με μια μικρη
ιστορικη ερευνα λοιπον, ευκολα διαπιστωνουμε οτι οι ισχυρισμοι περι «τουρκικης
μειονοτητας»στην Θρακη,οσον αφορα τουλαχιστον τους Πομακους και τους Ρωμα ειναι
εντελως αστηριχτοι και αυθαιρετοι(αν οχι κακοβουλοι) επιστημονικα!ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ........
M.LAGANA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου