LIVE WEBCAM

Watch live streaming video from vachosradio at livestream.com

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

ΣΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΠΕΘΑΙΝΩ! Φωνάζει ο μικρός Ηλίας! Φωνή βοώντος εν τη ερήμω!



Παραθέτουμε την παρακάτω επιστολή απόγνωσης που δημοσιεύει ο μικρός Ηλίας Αλεξάνδρου από τον Βλαχιώτη Λακωνίας στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης  facebook  παρακαλώντας τον γιατρό του Ωνασείου κ. Αζαριάδη Πρόδρομο (με τον οποίο μίλησα και εγώ τηλεφωνικά σήμερα Σάββατο 12/01/2013)  να μην τον αφήσει να πεθάνει, αφού το μόνο που έχει να κάνει είναι να στείλει μια πρόσκληση στον γιατρό στην Ελβετία κ. Καλάγκο (όπως τον αναφέρει στην επιστολή του) για να έρθει ο συγκεκριμένος γιατρός να τον χειρουργήσει και να γίνει καλά!
ΜΗΝ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ με παρακάλεσε ο μικρός Ηλίας, μιλώντας μου στο τηλέφωνο με το στόμα της μητέρας του! μια υπογραφή χρειάζεται για να εγχειριστώ!
<<Ονομάζομαι Ηλίας Αλεξάνδρου του Αλέξιου και της Σουζάνας από το Βλαχιώτη Λακωνίας. Γεννήθηκα στις 24 Σεπτεμβρίου 2005 και θέλω απλά να σας μεταφέρω το πρόβλημά μου. Δεν ζητάω να με λυπηθείτε - δεν είμαι κακόμοιρο!!! είμαι ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΩ - απλά αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ας το κάνει.

Ζω λοιπόν με αναπτυξιακά προβλήματα...και εδώ και 5 χρ. με τραχειοτομία και έχω υποβληθεί και σε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς πριν από 4,5 χρ.

Αυτή τη στιγμή το πρόβλημα υγείας με την καρδιά μου έχει υποτροπιάσει με αποτέλεσμα τα χρονικά περιθώρια ζωής μου να στενεύουν. Οι καρδιολόγοι μου ο κος Ράμμος και ο κος Αζαριάδης από το Ωνάσειο δεν έχουν αντιμετωπίσει παρόμοια περίπτωση ξανά και δεν μπορούν να με βοηθήσουν.

Η λύση βρίσκετε στην Ελβετία από τον κο Καλλαγκο – παιδοκαρδιοχειρούργο – ο οποίος έχει κάνει πάρα πολλές παρόμοιες επεμβάσεις σε όλο τον κόσμο και με μεγάλη επιτυχία.

Η επέμβαση κόστους 100,000 € μπορεί να γίνει στην Ελβετία αν υπογράψουν οι Έλληνες γιατροί για να μπορέσουν να καλυφθούν τα έξοδα από την ασφάλεια, όμως μπορεί να γίνει και στην Ελλάδα αρκεί το Ωνάσειο να στείλει επίσημη πρόσκληση στον κο Καλαγκο.

Μέχρι τη στιγμή αυτή τίποτα από τα δύο δεν έχει γίνει αν και ο κος Καλλαγκος σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, μας ζήτησε αυτό το τόσο απλό:« μια πρόσκληση από το Ωνάσειο», για να μπορέσει να έρθει ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ στην Ελλάδα και να χειρουργήσει την δική μου μικρή καρδούλα.

Νοσηλεύομαι ήδη στο Νοσ. Παίδων Αγ. Σοφία με πνευμονικό οίδημα και ξέρω ότι οι οικονομικές αντοχές της οικογένειας μου έχουν εξαντληθεί μαζί και τα δικά μου περιθώρια ζωής……….

Σας ευχαριστώ που μου αφιερώσατε λίγο από το πολύτιμο χρόνο σας.

Ο μικρός Ηλίας

τηλ.επικοιν. 6945683728
Λογ. Εθνικής 497/746323-57

ΛΙΑΚΟΣ!!!! Ο ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΓΚΑΣ!!!>>
(Σημ: ο μικρός Ηλίας βρισκόταν στο νοσοκομείο Παίδων  << Αγ. Σοφία>> όταν δημοσιεύτηκε η επιστολή τον περασμένο Οκτώβριο ενώ τώρα βρίσκεται στο σπίτι του στον Βλαχιώτη!)
Αφού μίλησα πρώτα με την μητέρα του Ηλία, τηλεφώνησα στον κ. Αζαριάδη ο οποίος μου ανέφερε ότι το θέμα είναι σύνθετο και δεν είναι απλό!
Λοιπόν κ. Αζαριάδη εγώ σας λέω ότι:
ΕΙΝΑΙ το θέμα  πάρα πολύ απλό, αφού πρώτα ξεπεράσετε το κόμπλεξ του μεγαλογιατρού στο Ωνάσειο!
ΕΊΝΑΙ  το θέμα πάρα πολύ απλό αφού χρειάζεται μια υπογραφή δική σας σε μια απλή πρόσκληση για να έλθει ο κ. Καλάγκος στην Ελλάδα ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ  να χειρουργήσει τον μικρό Ηλία!
Είναι το θέμα πάρα πολύ απλό αφού δεν θα χρειαστεί πλέον να ζητάει η οικογένεια του Ηλία οικονομική ενίσχυση της τάξεως των 88.000 ελβετικών φράγκων για να εγχειριστεί το παιδί στην Ελβετία!
Είναι πάρα πολύ απλό κ. Αζαριάδη να μας αποδείξετε ότι οι γιατροί στην Ελλάδα δεν είναι έμποροι της υγείας των Ελλήνων που τυγχάνουν τόσο σοβαρών εγχειρήσεων!
Εγώ αυτό πιστεύω κ. Αζαριάδη! Ότι δεν ΒΑΖΕΤΕ την υπογραφή σας είτε για θέμα γοήτρου είτε για θέμα οικονομικής απολαβής!
Και σας υπόσχομαι να μην αφήσω το θέμα να ξεχαστεί αφού οργισμένος μαζί σας για την αδιαλλαξία σας θα επικοινωνήσω με τον πρόεδρο του Ωνασείου και αν χρειαστεί ακόμα και με το Θεό!
Και αν και ο πρόεδρος του Ωνασίου δεν θελήσει να καταλάβει, τότε θα πιστέψω ότι το Ωνάσιο καρδιοχειρουργικό κέντρο είναι μια σφηκοφωλιά εμπορίου ανθρώπινης ζωής!
ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!!ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!
                                                                              Πέτρος Καπερναράκος

1 σχόλιο:

  1. Μια απεραντι θλιψη γι ολους. Για τους γονεις το παιδι μα προπαντονγια τουςχαρτογιακαδες γιατρους που σφιζουν αδιαφορια. Εχετε μπει κυριοι(γιατροι)στην θεση του αδυναμου;.Εαν οχιδεν εχετε ενσυναισθηση για κανεναν.Τι κριμα τοσα χρονια χαμενα για ενα χαρτι.Μονο ενα χαρτι.Κουραγιο στον μικρουλι και δυναμη στους γονεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή