LIVE WEBCAM

Watch live streaming video from vachosradio at livestream.com

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Dimitrios Antoniou ΣΕΙΣΜΟΣ!! Ο ΠΑΝΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΟΖ !


Απόψε, 30-07-2012- ο Πάνος στο Κόντρα στην εκπομπή «Επί του Πιεστηρίου» έκανε την εξής σημαντική δήλωση, που δικαιώνει πλήρως τις απόψεις μου για την μη-κήρυξη της ΑΟΖ υπό τις σημερινές συνθήκες των Μνημονίων. Είπε ο Πάνος:
«Δεν μπορούμε να δεχτούμε την κήρυξη της ΑΟΖ τώρα, διότι θα μας την κατάσχουν (οι Τροικανοί)!!....πρέπει πρώτα να οριοθετήσουμε τα 12 μίλια ως χωρικά μας ύδατα πρώτα, διότι μετά η ΑΟΖ πάει στα 200 μίλια….!», δικαιώνοντάς με πλήρως και ΣΕ ΟΛΑ
αυτά που ανέφερα στην παρακάτω «σκληρή» μου ανακοίνωση. Παράλληλα ο Πάνος τήρησε και μια στάση μεγάλης ΕΠΙΦΥΛΑΞΗΣ για τον Ν. Λυγερό, ΙQ 189 !!, για τον οποίο θα κάνω ανακοίνωση αύριο. Και βέβαια θυμίσω ότι οι Ανεξ. Έλληνες-δια του Αναπλ. Δ/ντή των Γ. Αναγνωστάκου- είχαν αποδεχτεί εγγράφως και δημοσίως τις απόψεις μου για την ΑΟΖ κι είχαν αναστείλει την αρχική των απόφαση για κατάθεση νόμου για την κήρυξη της ΑΟΖ-μαζί με το Ι; 189- κατόπιν μελέτης των αντιρρήσεών μου.
Λέτε να γίνει ΤΣΟΥΝΑΜΙ ?... ο Πάνος συμφώνησε μαζί μου !!!...ρε σύ τι είναι αυτά που ζώ ο άντρας!!!
Με αγάπη, Δημ. Αντωνίου

Ζωηδοσία: O Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ IQ 187 ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΟΖ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΜΕ ΝΟΜΟ! (δεν τους στα
zoidosia.blogspot.com
Σημ. Οι Ανεξ. Έλληνες ανακοίνωσαν επίσημα, ότι ακυρώνουν τα σχέδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου