LIVE WEBCAM

Watch live streaming video from vachosradio at livestream.com

Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012

Νίκος Νικολόπουλος: Ούτε ο Τσοχατζόπουλος δεν θα υπέγραφε τέτοιες συμβάσεις!


Νίκος Νικολόπουλος: Ούτε ο Τσοχατζόπουλος δεν θα υπέγραφε τέτοιες συμβάσεις!

12
 
0
 
 

Eπιστολή «βόμβα» προς τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά με το μείζον θέμα που έχει προκύψει με τους μεγάλους οδικούς άξονες απέστειλε ο βουλευτής Αχαΐας, Νίκος Νικολόπουλος.

«Η ουσιώδης τροποποίηση των δημοσίων συμβάσεων κατά την διάρκεια της ισχύος τους, ισοδυναμεί με σύναψη νέας σύμβασης», αναφέρει ο κ. Νικολόπουλος και αφού διευκρινίζει πως «δεν έχετε το δικαίωμα να υπογράψετε απευθείας νέες συμβάσεις», τονίζει σε έντονο ύφος: «Ούτε ο Άκης δεν θα υπέγραφε».
Ο ανεξάρτητος βουλευτής, στην επιστολή του, υπενθυμίζει τις προγραμματικές δεσμεύσεις της ΝΔ για τους 4 οδικούς άξονες καθώς και όσα ο ίδιος ο κ. Α. Σαμαράς λίγες μέρες πριν τις εκλογές υποσχέθηκε από το βήμα του Επιμελητηρίου Αχαΐας για την ΟΛΥΜΠΙΑ και την ΙΟΝΙΑ οδό.
Ο κ. Νικολόπουλος με δηκτικό τρόπο γράφει μεταξύ άλλων στον Πρόεδρο της Ελληνικής Κυβέρνησης: «έστω και την ύστατη αυτή στιγμή ας πεις όχι στα θηριώδη συμφέροντα των «εθνικών εργολάβων», των «νταβατζήδων» της μιντιακής και πολιτικής διαπλοκής και συνεχίζει: 
«Ο Κ. Καραμανλής δημοπράτησε και ξεκίνησε να κατασκευάζει τους άξονες της ανάπτυξης, ο Γ. Παπανδρέου τους σταμάτησε και εσύ προσπαθείς την επανεκκίνηση, αλλά ενός «κουτσουρεμένου» δρόμου, ο οποίος στερεί πολλά, όχι μόνο από την Ηλεία, αλλά από το σύνολο της βόρειας και δυτικής Πελοποννήσου, καθώς και συνολικά του δυτικού άξονα της χώρας.».
Στη συνέχεια, ο βουλευτής Αχαΐας υπογραμμίζει: «Θα έχεις γράψει δια χειρός σου το πιο «εχθρικό» σενάριο για την περιοχή μας, αφού όλη η Δυτική Αχαΐα, μέχρι και την «είσοδο» της Μεσσηνίας θα παραμείνει καταδικασμένη να… πεθαίνει σε έναν επικίνδυνο και παρωχημένο αυτοκινητόδρομο και μια ολόκληρη ζώνη που περιλαμβάνει ορισμένα από τα πιο σημαντικά και ελπιδοφόρα κομμάτια ελληνικής γης θα παραμείνει αποκομμένη, χωρίς σύγχρονο δρόμο, ενώ δεν διαθέτει ούτε σιδηρόδρομο, ούτε έναν σύγχρονο αερολιμένα, ούτε αγωγούς φυσικού αερίου, ούτε κάτι άλλο που να της παρέχει ουσιαστικές ελπίδες ανάκαμψης.
Η αναστολή κατασκευής ενός σημαντικού τμήματος αυτών των οδικών αξόνων έχει τεράστιες επιπτώσεις, συνολικά για τον δυτικό άξονα.
Μετατρέπει την Πάτρα σε «δορυφόρο» της Αθήνας, αποστερώντας της την δυνατότητα να επιτελέσει τον μητροπολιτικό ρόλο της στον δυτικό άξονα της χώρας και αφαιρεί τη δυνατότητα να σκεφθούμε και να μελετήσουμε τις νέες δυνατότητες ανάπτυξης που θα είχε η μισή Ελλάδα, από την ελληνοαλβανική μεθόριο της Ηπείρου και της Θεσπρωτίας μέχρι την Καλαμάτα και από την Κόρινθο μέχρι την Κέρκυρα.
Προσωπικά πιστεύω λοιπόν, κ. Πρωθυπουργέ, ότι το «κουτσούρεμα» της Ολυμπίας Οδού, συνιστά στην ουσία μία αντεθνική πολιτική. Θα μείνεις στην ιστορία ως ο Πρωθυπουργός που ολοκλήρωσε την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ χωρίς να φτάσει ποτέ στην… Ολυμπία!!!»
Τέλος, ο Αχαιός βουλευτής του επισυνάπτει την ερώτηση που του απηύθυνε στην Βουλή και του τονίζει ότι αν προχωρήσει σε «κουτσουρεμένους» οδικούς άξονες, τότε: «είναι υποχρεωμένος αυτός και οι συναρμόδιοι Υπουργοί και υπηρεσιακοί παράγοντες να δημοπρατήσουν με νέο διεθνή διαγωνισμό τα νέα έργα. Όλοι το καταλαβαίνουν άλλο μέχρι την Πάτρα και άλλο μέχρι την Τσακώνα… ή Τσάκωνα!!! Δεν αλλάζει μόνο το φυσικό αντικείμενο αλλάζει και ο τονισμός, ο οποίος στην προπαραλήγουσα φέρνει και δικαστικές εμπλοκές».
Μάλιστα ευθέως του λέει ότι:
«Επειδή η ουσιώδης τροποποίηση μιας δημόσιας συμβάσεως κατά τη διάρκεια της ισχύος της ισοδυναμεί με σύναψη νέας συμβάσεως, η οποία προϋποθέτει την τήρηση των αντίστοιχων διατάξεων και γενικών αρχών του δικαίου της Ένωσης για τις δημόσιες συμβάσεις.
Επειδή οι όροι που διαφοροποιούνται ουσιαστικώς από εκείνους της αρχικής συμβάσεως, συνεπάγοντας την μεταβολή ουσιωδώς της αρχικής σύμβασης οι οποίοι, αν είχαν γνωστοποιηθεί στο πλαίσιο της διαδικασίας συνάψεως της αρχικής συμβάσεως, θα είχαν ως αποτέλεσμα να επιτραπεί η συμμετοχή στη διαδικασία άλλων διαγωνιζομένων από εκείνους που έγιναν αρχικώς δεκτοί ή θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μια προσφορά διαφορετική από εκείνη που αρχικώς επελέγη.
Επειδή στη σύμβαση παραχώρησης της «Ολυμπίας οδού» το άρθρο 18 είναι σαφές.
Επειδ
Πηγή: newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου