LIVE WEBCAM

Watch live streaming video from vachosradio at livestream.com

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

ΤΟΥ Γ.Α.Π. Η ΜΑΝΑ ....


Του Εμμανουήλ Ζαμπέτα




Του Γ.Α.Π. η μάνα κάθονταν,
μες το βαθύ λιοπύρι,
και σκέφτονταν στα φωναχτά
"Του 'κανα το χατήρι..."
.
"Του Papandreou του άχρηστου,
του γέννησα τον γιό του,
του έκανα ένα παιδί
που είναι όλο δικό του."
.
"Του έβγαλα τον Giorgo μου
τον μοσχοαναθρεμένο
μα που να ξέρω η άμοιρη
οτι θα βγεί σκασμένο;"
.
"Οτι θα βγεί κ........δο,
Οτι θα βγεί γομάρι,
Οτι θα σκίζει την HELLAS
με στόμφο και καμάρι"
.
"Σαράντα μέρες πόναγα
Κι άλλες οκτώ βογκούσα
Μαρτύρησα για χάρη του
άλλο δεν τον βαστούσα"
.
"Κλώτσαγε το παλιόπαιδο
και βγήκε με το ζόρι,
και όλοι τους χαρήκανε
που έκανα αγόρι"
.
"Ολη τη μέρα άλλαζα
πάνες κατουρημένες
πάνες που μύριζαν αισχρά
κι ήταν καταχ...αιρετημένες"
.
"Ο Giorgos μου μεγάλωνε
τον έβλεπα .. αντρωνόταν....
τον νουθετούσα.. μα αυτός..
πιο άχρηστος γινόταν"
.
"Και ήλθε η μέρα η αποφράς..
κι' έγινε εξουσία,
του έδωσε Θώκο ο λαός..
κι' άρχισε η συνουσία.."
.
"Απέκτησε και υπουργούς..
εγκάθετους ΠΑΣΟΚικούς..
(Ο γράφων, εννοείται πως, ..
είναι αντιφρονών φανατικός)"
.
"Οι Βενιζέλος, Πάγκαλος
και Παπακωνσταντίνου,
Μπιρμπίλη, Ρέππας, Μπατζελή,
ΩΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ"
.
"Χρυσοχοϊδης, Παπουτσής,
Ξενογιαννακοπούλου,
Δρούτσας, Λοβέρδος, Πεταλωτής,
ΣΑΣ έχουνε του @ΟΥΛΟΥ"
.
"Όλα τα κάνουν τα παιδιά,
και νομοσχέδια βγάζουν,
κι έτσι περνάει ο καιρός,
και πιο βαθειά ΣΑΣ βάζουν"
.
"Μέσα στα χρέη πιο βαθειά,
στην ύφεση, στη πείνα,
μες' τη βαθεια κατάθλιψη,
μα εκείνοι?? στη ρουτίνα.... "
.
"Και τους ακούει ο Giorgos μου
και είναι ευτυχισμένος,
χαρούμενος και γελαστός,
ικανοποιημένος..."
.
"Και η αντιπολίτευση,
σαν κάνει να μιλήσει,
της απαντά ΩΣ ΑΡΧΗΓΟΣ..
<<-ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ->>"
.
<< Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ.
ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ.
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ..
ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΕΧΩ >>
.
"Και μου τονε τσαντίζουνε
και μου τονε θυμώνουν
και δεν μου τονε σέβονται
και όλο του τα χώνουν"
.
"Κι αυτός τα παίρνει ο άμοιρος,
τα παίρνει στο κρανίο
γίνεται κατακόκινος,
μουγκρίζει σαν θηρίο"
.
"Και αγενής και μούρτζουφλος,
τους απαντάει με πάθος
τους λέει <<ΔΕΝ ΤΟ'ΚΑΝΑ ΕΓΩ>>,
<<ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΑΤΕ ΛΑΘΟΣ>>"
.
"<<ΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΤΕ,
ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗ.
ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ Ο ΔΥΣΜΟΙΡΟΣ
ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΗ,
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟ ΒΑΘΥ
ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΣΤΟΥ Δ.Ν.Τ.
ΣΑΣ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ>>"
.
"<<ΣΤΟΥ Δ.Ν.Τ., ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ,
ΑΥΤΟΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΝΕ,
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΑΣ,
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ ΠΟΝΑΝΕ>>"
.
"Βρε Giorgo μ', βρε καμάρι μου,
βρε μοσχοαναθρεμένο,
μην λες βλακείες στα παιδιά,
Θές να σε πούν βλαμένο;"
.
"Θες να σε πούν ηλίθιο;
Θές να σε πούν μαλάκα;
Θες να σου γράφουν ποιήματα
και να σου κάνουν πλάκα;"
.
"Θες να σε πούνε άχρηστο
και παλιοχαρακτήρα;
Να βλαστημάνε τη στιγμή
που τον μπαμπά σου πήρα;"
.
"Ο Giorgos μου με κοίταζε,
τον είδα απορημένο,
μου λέει : << Μαμά, με θέλει ο λαός,
με έχουν εκλεγμένο >>"
.
<< Μες τη Βουλή με βάλανε,
να σώσω την ΕΛΛΑΔΑ,
να τρώνε όλοι φασιανό
και οχι φασολάδα >>
.
<< Αφού λεφτά υπήρχανε,
τα είδα, τους το είπα,
και μου 'πανε να βγάλω εγώ,
το φίδι από την τρύπα.>>
.
<< Μες' το υπουργικό συμβούλιο,
όλοι με αγαπάνε,
Με έχουν όλοι σαν Θεό,
όλοι με προσκυνάνε >>
.
<< Γι' αυτό κι εγώ, σαν άρχοντας,
τους έχω ελευθερία,
να την πηδάνενε την HELLAS,
με πάθος και με βία >>
.
<<Φιλοσοφούμε ολημερίς,
είμαστε κολλητάρια,
Ομως, κάποιες φορές κι αυτοί,
μου πρήζουν τα π@@@ρια>>
.
<<Γι' αυτό και εγώ δεν απαντώ
να λένε τους αφήνω,
μα... αν δε γουστάρω ότι λέν,
στον Πάγκαλο τους δίνω......>>
.
<< Κι αν μου τα πολυπρήξουνε
με αυτά που έχουν να πούνε,
ανοίγω την πόρτα του ΠΑ.ΣΟ.κ.
απ' έξω για να βγούνε >>
.
<< Το Κόμμα του μπαμπάκα μου
εγώ το αγαπάω,
κληρονομιά μου τ' άφησε,
μαμά μου, το πονάω..
και κάθε μέρα στη Βουλή
σαν πάω, με πιάνει ζάλη..
για όλα φταίει η Ν.Δ. ,
ο ΣΥΡΙΖΑ κι οι άλλοι,
βροντοφωνάζω διαρκώς..
και όλοι σαν με ακούνε,
εξαφανίζονται.. λαγοί..
τρέχουνε να κρυφτούνε.. >>
.
<< Ετσι μου λένε οι άνθρωποι,
του MEGA, του Antenna,
και οι δημοσκοπήσεις τους..
άρα.. πρόβλημα κανένα .. >>
.
"Αχ Giorgo μου, σαν μάνα σου,
εγώ σε αγαπάω,
εγώ σε μοσχοανάθρεψα..
(στο διάολο να πάω)"
.
"Ας' τα παιδιά να εκφραστούν,
Ας' τα παιδιά να λένε,
άσ' τα να σου φωνάζουνε,
και μη σε νοιάζει αν κλαίνε"
.
"Αγόρι μου,
γεννήθηκες για να επιτελέσεις,
ότι δεν πρόλαβε ο ΜΠΑΜΠΑΣ,
το  GREECE να εκτελέσεις"
.
"Κι αν σου τα πολυπρήζουνε,
στο Σύνταγμα οι άλλοι,
άσε και θα τους κράξουνε,
του MEGA ΟΙ ΠΑΠΑΓΆΛΟΙ"
.
Του Γ.Α.Π. η μάνα, όλα αυτά,
καθόταν και σκεφτόταν..
και αναλογιζότανε
μα... το φαϊ καιγόταν
.
Οπότε εσηκώθηκε,
έτρεξε στην κουζίνα,
το λεμονάτο έσωσε..
ήταν το κρέας του μήνα..
.
Και εγώ που γράφω όλα αυτά
όλους σας αγαπάω
μα... άν μου τα πρήξετε πολύ...
στον Στρος Καν θα σας πάω.........

1 σχόλιο: