LIVE WEBCAM

Watch live streaming video from vachosradio at livestream.com

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

"ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ"

Μπολόνια  8-9  Απριλίου 1968
           

Απόψε πρέπει να σου μιλήσω κι εσύ άκουσε με!
Είναι σημαντικό αυτό που θέλω να σου πω.
Είναι για την αγάπη και για μένα που θέλω να σου δώσω να καταλάβεις.
Εγώ είμαι στην καρδιά όλων, και στις καρδιές όλων των ανθρώπων ζει η αγάπη μου.
Είμαι ευτυχισμένος να κατοικώ εκεί όπου με δέχονται με θέρμη.
Η καρδιά μου είναι αυτή που δίνει την ενότητα μέσα από την αγάπη.
Χωρίς εμένα δεν κρατάει κανένας δεσμός. Καμιά ένωση που δεν γίνεται στο όνομά μου και στο όνομα της καρδιάς μου, δεν μπορεί να ονομασθεί αγάπη.
Η δική μου αγάπη δεν γνωρίζει ούτε αθλιότητα, ούτε στεναχώρια.
Η δική μου αγάπη είναι ευτυχία. Δεν υπάρχει ευτυχία χωρίς εμένα.
Είμαι εγώ που σας οδηγώ έτσι ώστε να γνωρίσετε την ματαιότητα των πόθων και των επιθυμιών σας.
Επιθυμώ να καταλάβετε, ότι όλα αυτά που ψάχνετε θα τα βρείτε μόνον σε εμένα.

Ανησυχείτε για ποιόν? Γιατί?
Ελάτε σ’ εμένα και θα βρείτε όλη την αγάπη που θέλετε.
Είμαι πιο γενναιόδωρος από ότι πιστεύετε και θα σας χαρίσω περισσότερα απ΄όσα μου ζητάτε.

Τι θέλετε από εμένα?
Ζητήστε το και θα τόχετε.

Τι ζητάτε?
Ένα πραγματικό, ένα γνήσιο αγαθό? Θα σας το δώσω αμέσως!
Ζητάτε ένα αγαθό που δεν είναι αγαθό?
Δεν μπορώ να σας το δώσω γιατί σας αγαπώ πραγματικά.

Ποιό αγαθό θα σας έδινα?
Θα σας έδινα τα πάντα εάν ήσασταν ικανοί να μου χαρίσετε όλη την καρδιά σας.
Η καρδιά σας δεν είναι ποτέ ολόκληρη δοσμένη σ’ εμένα.
Ένα κομμάτι της το δίνετε συχνά σ΄εμένα, αλλά κρατάτε μέρος της για τις επιθυμίες σας, για τις αναζητήσεις σας μακριά από μένα.

Μάταια προσπαθώ να σας κάνω να καταλάβετε πως τίποτε δεν μπορεί να υπάρχει χωρίς εμένα.
Σ΄εκείνη την γωνιά της καρδιάς σας που μου αφιερώνετε, κρύβομαι συχνά. Κοιτάζω. Και τι βλέπω?
Σας βλέπω κουρασμένους, ανήσυχους και απογοητευμένους.
Σας κυριεύει πάντα το άγχος και δεν θέλετε να καταλάβετε το γιατί.
Αυτό οφείλεται στην απουσία μου.
Σας κοιτάζω και περιμένω ένα νεύμα σας, ένα κάλεσμά σας για να βγω από τον κρυψώνα μου όπου εσείς με έχετε τοποθετήσει. Είμαι παρόν όταν με καλείτε, αλλά ακόμη περισσότερο όταν με αγαπάτε. Θέλω να σας βοηθήσω να με κρατήσετε μαζί σας, εάν με θέλετε θα είμαι το παν για σας.
Εάν με θέλετε πρέπει να μου δωρίσετε τον εαυτό σας.
Να δωρίσετε τον εαυτό σας σ΄ εμένα σημαίνει, να αφήσετε να σας δωρίζονται όλα από εμένα.

Κουράστηκα να σας βλέπω έτσι χωρίς την δύναμη, που μόνον εγώ μπορώ να σας δώσω, χωρίς την αγάπη που κανείς άλλος εκτός από εμένα μπορεί να σας δώσει.
Αυτό που επιθυμείτε είναι σχεδόν μόνον το κακό σας. Μα συχνά δεν το γνωρίζετε. Εγώ θα σας πω πιο είναι το πραγματικό καλό σας.

Τι είναι καλό?
Είναι η ειρήνη της καρδιάς. Είναι η αίσθηση μιας θαλπωρής που είναι ΖΩΗ.

Η θαλπωρή τι προσφέρει?
Θερμαίνει την καρδιά σας, σας δίνει την χαρά να ζείτε, να αγαπάτε και να μεταδίδετε σε όλους αγάπη και ζεστασιά.

Δεν είναι έτσι?
Ναι το ξέρετε, γιατί καμιά φορά το έχετε αισθανθεί.

Αλλά γιατί συμβαίνει ορισμένες φορές μόνο?
Γιατί εκείνες τις φορές ήμουν εγώ που σας θέρμαινα. Ήμουν εγώ που έκανα το παν για σας, για να σας κάνω να με γνωρίσετε, για να σας κάνω να με αγαπήσετε. Και μετά? Μετά εσείς δεν ξέρατε, δεν θελήσατε να με κρατήσετε.

Σας άφησα ελεύθερους να ακολουθήσετε και άλλους δρόμους.
Και λοιπόν? Ιδού το αποτέλεσμα! Τώρα είστε κουρασμένοι, κενοί, είστε χωρίς εμένα. Μα εγώ ζω ακόμα μέσα σας, γιατί μου αρκεί η ελάχιστη γωνίτσα που μου αφήνετε. Εκεί μέσα παραμένω και περιμένω. Περιμένω την ώρα των πόνων και της ταλαιπωρίας σας, για να υποφέρω και να πονώ μαζί σας.

Εσείς οι ίδιοι προκαλείτε την δυστυχία σας, εγώ δεν την ήθελα για σας. Αλλά είναι η δυστυχία που μου επιτρέπει να επέμβω προς βοήθειά σας.

Και αν δεν με καλέσετε?
Εγώ σας ακούω το ίδιο και τρέχω αμέσως για να σας βοηθήσω.

Με τι τρόπο?
Εάν με καλέσετε είμαι ήδη εκεί.
Εάν δεν με καλέσετε εσείς απευθείας, τότε φθάνω δια μέσου άλλης οδού.

Ποιας οδού?
Η οδός μου είναι ένας άνθρωπος όπως εσείς, ένας άνθρωπος που αν δεν είναι όλος δικός μου, τουλάχιστο ένα μέρος του είναι δικό μου. Αυτό το δικό μου μέρος σε αυτόν τον άνθρωπο, το στέλνω για δική σας βοήθεια. Αλλ΄ όμως δια μέσου αυτού του ανθρώπου, είμαι πάντα ΕΓΩ που σας βοηθώ.

Και εσείς τι κάνετε?
Συχνά δεν με αναγνωρίζετε και δεν με βλέπετε γιατί ενεργώ δια μέσου ενός ανθρώπου. Ενός ανθρώπου σαν κι εσάς. Μα μέσα σ΄αυτόν τον άνθρωπο βρίσκομαι Εγώ, ο Θεός σας.

Τι θέλετε από εμένα?
Μπορώ να σας δώσω τα πάντα. Μπορώ να σας δώσω τα πάντα, γιατί όλα ανήκουν σ΄εμένα. Όλα τα έχω δημιουργήσει εγώ.
Τίποτε δεν είναι αδύνατο για σας, γιατί όλα είναι δυνατά για μένα. Εγώ ανήκω σ΄εσας, είμαι δικός σας. Γιαυτό και ό,τι ανήκει σ΄εμένα, ανήκει και σ΄εσας.

Γιατί είστε ανήσυχοι?
Έχετε όλα όσα έχω. Φθάνει μόνο να το θέλετε.

Τι σας ζητώ?
Σας ζητώ να με πιστέψετε, να μου ζητήσετε, να με εμπιστευθείτε και να μου δωρίσετε τον εαυτό σας.

Φοβάστε να μου δωρίσετε κάτι? Ποιο πράγμα?
Αυτό που εσείς μου δωρίζετε, δεν είναι τίποτε. Αυτό που εγώ θα σας δώσω είναι το παν.
Τι είναι το παν?
Το παν είναι το να γνωρίσετε εμένα, το να γνωρίσετε τον εαυτό σας, όλα αυτά που υπάρχουν, όλα αυτά που βλέπετε και δεν τα γνωρίζετε ακόμα. Αυτό που μπορείτε να γνωρίσετε, είναι αυτό που ακόμα είναι άγνωστο για σας, και που μόνο δια μέσου μου μπορείτε να γνωρίσετε.

Γιατί σας αγαπώ τόσο πολύ?
Γιατί για σας δημιούργησα και δημιουργώ όλα όσα μπορούν να σας κάνουν πιο ευτυχισμένους, πιο ευγνώμονες και γεμάτους αγάπη για μένα.

Γιατί σας ζητώ αγάπη?
Γιατί αυξάνοντας μέσα σας την αγάπη, αυξάνω την χαρά σας, την ευτυχία σας.
Η αγάπη μου είναι απέραντη γι΄αυτό συνέχεια αυξάνω την αγάπη σας προς Εμένα.
Αυξάνοντας την αγάπη σας, δεν κάνω τίποτα άλλο από το να διευρύνω την γνώση σας για μένα. Όσο περισσότερο με αγαπάτε, τόσο περισσότερο με γνωρίζετε.
Εγώ παρουσιάζομαι σε όποιον ξέρει να με αγαπάει.
Δίνω την αγάπη μου σε όποιον μου δίνει αγάπη. Αφαιρώ αγάπη από όποιον δεν με αγαπάει. Η αγάπη είμαι εγώ, η αγάπη ανήκει μόνο σ΄εμένα.
Σ΄ εσας δεν μπορούν να ανήκουν όλα όσα είναι δικά μου, αποκλειστικά δικά μου, εάν εγώ δεν σας τα προσφέρω. Το δώρο που σας κάνω είναι μία δοκιμασία. Η δοκιμασία εξαρτάται από την θέληση σας. Οφείλετε μόνο να μου αποδείξετε την θέληση της αγάπης σας. Όλα τα άλλα τα φροντίζω εγώ για σας, γιατί εγώ είμαι το παν για σας.

Η καρδιά μου είναι μία τεράστια λαμπάδα συνεχώς αναμμένη, είναι μια φωτιά που καίει για σας. Η φωτιά μου σας επιτρέπει να ζείτε. Δεν θα υπήρχε ζωή χωρίς την δική μου θέρμη. Η θέρμη μου αντικαθιστά την παγωνιά στις καρδιές σας. Κάθε ανθρώπινη καρδιά θα πρέπει να συγκρατεί στην ζωή ένα μόριο της δημιουργίας. Όταν η καρδιά σας σκληραίνει και χάνει την θέρμη της, το μόριο αυτό της δημιουργίας θα έπρεπε να εξαφανισθεί, διότι η αγάπη της καρδιάς στηρίζει τα πάντα.

Κι εγώ τότε τι κάνω?
Σας ζεσταίνω με την θερμότητά μου. Αναπληρώνω με την καρδιά μου την σκληρότητα της δικής σας καρδιάς. Σας συντηρώ και συντηρώ την ζωή με την θερμότητα της καρδιάς μου.

Γιατί το κάνω?
Από αγάπη, περιμένοντας την επιστροφή μιας αγάπης. Σας αντικαθιστώ σε εκείνο που θα έπρεπε να ήταν η δική σας αποστολή.

Εγώ είμαι η αποθήκη ενέργειας που επεμβαίνει για να αποτρέψει την καταστροφή που προκαλείται από την σπατάλη της ενέργειας που εγώ σας έδωσα. Εγώ είμαι μια καρδιά ρεζέρβα, που χρησιμεύει σε όλους σας.

Γιατί δεν με αγαπάτε? Γιατί δεν θέλετε να με αναγνωρίσετε? Γιατί με απωθείτε?
Είναι το πνεύμα σας που δεν είναι σταθερό. Το πνεύμα σας μεταβάλλεται γιατί επηρεάζεται από εξωτερικούς παράγοντες και από ταραγμένες σκέψεις.
Το ασταθές πνεύμα παγώνει τις καρδιές σας και απωθεί την αγάπη.

Πώς μπορείτε να χαλιναγωγήσετε το πνεύμα?
Πρέπει να προσπαθήσετε να μην ακολουθείτε τις σκέψεις που δεν έχουν σχέση με το καλό και την αγάπη.
Πρέπει να νικήσετε την αστάθεια δίνοντας πάντα προσοχή στην αγάπη.
Όταν ένας συνάνθρωπός σας ζητά να του δείξετε λίγη καλοσύνη, μην τον ρωτάτε ποιος είναι. Κάντε το καλό που σας ζητάει. Αυτή σας η ευεργεσία θα τον δέσει με εσάς και δια μέσου της αγάπης μου, που είναι μέσα σας, θα δεθεί και μαζί μου.

Είμαι εγώ που στέλνω τους ανθρώπους να σας ζητήσουν αγάπη και καλοσύνη, ώστε να τους οδηγήσετε πάλι σ΄εμένα, στην καρδιά μου, δια μέσου εκείνου του μέρους του εαυτού μου που βρίσκεται μέσα σας.
Μην εγκαταλείψετε κανέναν από αυτούς που σας στέλνω, γιατί αυτοί αποτελούν μέρος του εαυτού σας. Γιατί εγώ θα είμαι δικός σας δια μέσου αυτών, εξαιτίας της αγάπης που μπορέσατε να τους δώσετε.
Εγώ θέλησα να σας ενώσω για να σας κρατήσω πιο γερά δεμένους μέσα στην καρδιά μου. Όλοι εσείς είστε ΕΝΑ μέσα στην καρδιά μου.
Η απώλεια ενός από αυτούς αποτελεί ελάττωση για σας τους ίδιους. Είστε δεμένοι μεταξύ σας με δεσμό που είναι αόρατος για τα μάτια σας. Ο δεσμός αυτός βρίσκεται ΕΔΩ, μέσα στην καρδιά μου.

Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ!
Κι εσείς είστε μία ενότητα, εξαιτίας της συμμετοχής σας στην αιώνια αγαλλίαση, που θα είναι δική σας, και που βρίσκεται φυλαγμένη μέσα στην καρδιά μου. Ενωθείτε και μην αποθαρρύνεσθε με τίποτα.
Τίποτε δεν αποτελεί πολύ σοβαρό και άσχημο γεγονός για μένα.
Μόνον ο χωρισμός σας, αυτός είναι πολύ σοβαρό και άσχημο γεγονός. Δεν μπορείτε να χωρίσετε εσείς που επιθυμείτε να με αγαπάτε. Δεν μπορώ να χωρίσω την καρδιά μου. Και εσείς, για να μπορείτε να εισέλθετε εκεί, για να έχετε το δικαίωμα να εισέλθετε εκεί, (μέσα στην καρδιά μου) πρέπει να είστε απόλυτα ενωμένοι.Xωρίζοντας καθιστάτε α δ ύ ν α τ η την ένωσή σας μαζί μου, μέσα στην καρδιά μου που είναι ΜΙΑ. Να είστε επιεικής και καλόκαρδοι μεταξύ σας. Να βοηθάτε και να διορθώνετε ο ένας τον άλλο, αλλά να μην χωρίζετε ποτέ.
Η ένωσή σας είναι η χαρά μου. Θα σας γεμίσω με ευεργεσίες για την προσπάθεια που καταβάλλετε, στο να αγαπά ο ένας τον άλλο και να μην χωρίζετε ποτέ.
Όταν ένας από σας προσπαθεί να απομακρύνει τον άλλο, εγώ επεμβαίνω αμέσως με όλη μου την δύναμη για να τον εμποδίσω.

Η ΘΕΛΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ:
Κάνετε ο καθένας από σας ένα μικρό βήμα προς τον άλλο κι εγώ θα ενεργοποιήσω την ισχύ της καρδιάς μου.

Εσείς που έχετε απομακρυνθεί να θυμάστε: θα ζήσω μέσα σας με την βοήθεια της ανάμνησης.

Θα είμαι πάντα ανάμεσα σας μόνο εάν αλληλοβοηθείστε, έτσι ώστε η ένωση σας να είναι ολοένα και πιο ισχυρή. Μη φοβάστε αυτόν που θέλει να απομονωθεί από εσάς. Η αγάπη σας για εκείνον θα σας επιτρέψει να νικήσετε κάθε εμπόδιο.
Πίσω από το δική σας επιθυμία για αγάπη, ενεργεί η δική μου θέληση. Η θέληση μου είναι ισχυρότερη από οποιοδήποτε άλλη αντίσταση.
Επιμένατε να θέλετε την ένωση, να αγαπάτε αυτόν που θέλει να φύγει. Γνωρίζω τον τρόπο για να ξαναφέρω κοντά σας αυτόν που έφυγε. Δεν θα μπορέσει να ξεφύγει και θα σας πω το γιατί:
ο άνθρωπος που σας έστειλα τον είχα διαλέξει εγώ. Εσείς τον φέρατε, με την αγάπη σας, πίσω στην καρδιά μου. Ο άνθρωπος αυτός είναι εντωμεταξύ δεμένος με αόρατα νήματα με την καρδιά μου. Η θέληση σας κρατά σε επαφή αυτά τα νήματα με την καρδιά μου.
Εγώ μέσα από αυτά τα νήματα διατηρώ σχέσεις με αυτόν που προσπαθεί να ξεφύγει, που θέλει να επιστρέψει πίσω.
Οι σχέσεις μου με αυτόν του δημιουργούν ενόχληση και βασανίζεται έως ότου αναγνωρίσει αυθόρμητα ότι έχει παραβεί την συμφωνία ένωσης με εσάς, με εμένα.
Υπερασπίζομαι τα δικαιώματα σας απέναντι σ΄αυτούς που αγαπήσατε και προσπαθούν να σας ξεφύγουν. Το να φεύγουν από εσάς, είναι σαν να φεύγουν από εμένα. Ζητήστε μου βοήθεια όταν αισθάνεστε ανίκανοι. Θα επέμβω αμέσως υπέρ σας, διότι η ένωσή σας είναι η επιθυμία μου.

Όταν είστε ενωμένοι μεταξύ σας, είστε ενωμένοι μαζί μου.
Όταν χωρίζετε, αποχωρίζεσθε από εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου