LIVE WEBCAM

Watch live streaming video from vachosradio at livestream.com

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΠΟ 1974 ΚΑΙ ΔΩΘΕ

1ον Ορκίζομαι πως θα τηρώ τους νόμους του Κράτους και του Συντάγματος όπως με συμφέρει.
2ον  ορκίζομαι πως αν κάποτε, γίνω Υπουργός, θα βολέψω στο Δημόσιο αν όχι όλο αλλά τουλάχιστον το μισό μου σόι και αν βγεί το κόμμα μου θα βρίζω την προηγούμενη κυβέρνηση.
3ον ορκίζομαι πως όταν μοιράζομαι μάσα θα ψάχνω τον τρόπο πως και πότε θα φάω όσο και όπου μπορέσω
4ον ορκίζομαι πως δεν θα με πολύνοιάζει  αν υποφέρει ο λαός που με ψήφισε αρκεί να την βγάλω καθαρή από κάθε είδους ποινικών και πολιτικών διώξεων.
5ον Ορκίζομαι  πως δεν θα μου καίγεται καρφί για τον ιδρώτα του λαού και για την οικονομία της χώρας.
6ον Ορκίζομαι πως ανα πάσα στιγμή δεν θα το έχω σε τίποτα να προδώσω την ίδια μου την χώρα σε οποιοδήποτε ξένο, αρκεί  να μου υποσχεθεί  ανταλλάγματα  
7ον Ορκίζομαι πως με την πρώτη ευκαιρία δεν θα διστάσω να τινάξω στον αέρα την οικονομία της χώρας, έστω κόβοντας από το «πόπολο» που με εμπιστεύτηκε μισθούς ,συντάξεις, δώρα κ.α!
8ον Ορκίζομαι πως θα κοροϊδεύω τον λαό με όποιο τρόπο το μπορώ, για όσο καιρό θα με έχει στοπ σβέρκο του γιατί διαφορετικά θα θεωρούμε ως ανάξιος πολιτικός.
9ον Ορκίζομαι πως ότι παραδάκι έχω στην άκρη που απόκτησα ως πολιτικός θα το βάλω σε ξένες τράπεζες και μάλιστα με κωδικούς , για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα το χάσω.
10ον Ορκίζομαι πως όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου για να τα «τινάξω» θα έχω πλέον εξασφαλίσει οικονομικώς τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου ,γιατί αυτός ήταν ο σκοπός μου που ανακατεύτηκα στην πολιτική

ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου